VÝSTUPY PROJEKTU
Hlavní výstupy
Akreditovaný kurz
V prosinci 2021 byl program akreditován „Podpora pohybové aktivity a rozvoje pohybové gramotnosti adolescentů ve školním prostředí s využitím e/m-health intervence“ (čj. MSMT-21523/2021-2-678).
Webový portál
Portál se skládá ze tří modulů, prostřednictvím kterých si mohou účastníci synchronizovat náramky, vytvářet ligy, porovnávat svoje výsledky se spolužáky.
Vědecké články
Zakládáme si na vědeckém přístupu a pravidelně publikujeme v těch nejprestižnějších časopisech v České republice i v zahraničí.
Workshop SONIAA
Workshop byl zorganizován 5.6.2019 jako satelitní akce ISBNPA 2019 v Praze, ve spolupráci
Univerzity Palackého v Olomouci, e-health/m-health Special Interest Group (SIG) a Early care
and Education SIG.
Závěrečná odborná zpráva
Cílem projektu je připravit a akreditovat sadu intervenčních nástrojů využitelných v primární
prevenci sedavého chování českých adolescentů a podporu jejich pohybové aktivity ve školním
prostředí.
Vědecké články a postery
Misperceptions of descriptive and injuctive norms regarding actvie commuting to school among Czech adolescents
Červen 2017
DOI: 10.13140/RG.2.2.20572.03205
Konference: ISBNPA 2018 Annual Meeting, Hong Kong
Social Norms Intervention for Active Adolescents (SONIAA) – The Study Design
Září 2018
DOI: 10.13140/RG.2.2.32783.28328
Konference: 12th FIEP European Congress, Lucembursko
When a Child’s Mind is Creating a New Project: An Innovative Approach To Motivate Adolescents To Move
Září 2018
DOI: 10.13140/RG.2.2.29117.92645
Konference: 13th FIEP European Congress & 29th FIEP World Congress, Istanbul, Turecko
Vědecké články
Frömel, K., Jakubec, L., Groffik, D., Chmelík, F., Svozil, Z., & Šafář, M. (2020). Physical Activity of Secondary School Adolescents at Risk of Depressive Symptoms. Journal of School Health, 90(8), 641-650. DOI: 10.1111/josh.12911
Vorlíček, M., Baďura, P., Mitáš, J., Kolarčik, P., Rubín, L., Vašíčková, J., & Salonna, F. (2020). How Czech adolescents perceive active commuting to school: A cross-sectional study. International Journal of Environmental Research and Public Health, 17(15), 5562. doi: 10.3390/ijerph17155562
Banátová, K., Vorlíček, M., Rubín, L., Pechová, J., & Salonna, F. (2020). Názory žáků a učitelů českých základních škol na využití moderních informačních a komunikačních technologií v kontextu aktivního životního stylu. Tělesná kultura, 43(2), 51-57. doi: 10.5507/tk.2020.011
Vorlíček, M., Baďura, P., Mitáš, J., Rubín, L., Banátová, K., Kolarčik, P., Vašíčková, J., & Salonna, F. (2019). Čeští adolescenti si vytváří zkreslené sociální normy v kontextu sobotní pohybové aktivity. Tělesná kultura, 42(2), 48-54. doi: 10.5507/tk.2020.003